Facebook .com je svakako društvena mreža koju trebate implementirati u svoje poslovanje. Iako je Facebook zatrpan svakojakim glupostima i možda vam se na prvu čini kao bezvrijedna društvena mreža s pregršt glupih, bezveznik i beskorisnih članaka, fotografija, videa, jednom riječju objava, ipak, za one koji znaju što rade, to je rudnik zlata. Povećanje prometa na vaše Facebook stranice ili čak osobni profil može vam osigurati dodatno povečanje u prodaji, vidljivosti ili čemu god već težite, uz minimalna ulaganja i troškove. Dakle, Facebook je izrazito vrijedan resurs, marketinški alat, bez obzira na oblik poslovanja u kojem se nalazite, i stoga ovaj članak svakako zavrjeđuje vašu pažnju i utrošeno vrijeme na 10 savjeta za povećanje prometa na Facebooku, kojih možda i niste bili svjesni, no kad završite s čitanjem članka, siguran sam da čete ih, od sad pa nadalje, koristiti.

Da li ste svjesni da…

10 savjeta za povećanje prometa na FacebookuAko objavljujete postove koristeći “emoticons” imati ćete veći angažmana od fejsbukovaca.

Umetnete li emoticons ( smajliče ) u svoje postove imati ćete povećanje od 57% u lajkovima, za 33% povećati će vam se djeljenje objave, a povećanja od 33% primjetiti ćete i u komentarima.

 

Facebook OBOŽAVA Video!

Ako objavljujete svoje video uratke na Facbooku znajte da imaju prioritet i da sačinjavaju 30% korisnikove vremenske linije na stranici.  Ali to još nije sve, jer…

 

Prikazivanje video uradaka na Facebooku je u porastu od 758% godišnje!

Razlog tome vjerojatno se nalazi u činjenici da svaki video, kad prođete ( scroll over ) mišem preko njega, automatski počinje igrati i to bez tona da vas ne ometa. Ljudima se, očigledno, sviđa taj način interakcije jer, kao što je Facebookova statistika pokazala, povećava korisničku interakciju, a to je jedan od glavnih razloga zašto ih FaceBook uključuje više u od ostatka sadržaju u korisničke vremenske linije ( feeds ).

 

Stopostotno ( 100%+ ) povećanje u komentarima dobiti ćete ako postavite pitanje na dnu a ne na sredini objava.

Pretpostavka je potvrđena istraživanjem koje je dokazalo da velika većina nas prelijeće članak/objavu i skrola direktno prema dnu objave.  Bez obzira na letimično čitanje, ipak svi mi volimo komentirati…

 

CTR ( Click Through Rates ) oglašavanje je, svake godine, u porastu od 160%.

Facebook je toliko dobar i kvalitetan izvor ciljanoga prometa ( targetet traffic ) da ga jednostavno ne možete i ne smijete zanemariti. Ako još uvijek nemate Facebook page i ne oglašavate svoj posao, uslugu ili proizvod putem Facebooka krajnje je vrijeme da započnete. Kontaktirajte me ako vam je potrebna pomoć pri izradi pagea ili reklamne kampanje na Facebooku.

 

Ako su vam objave kratke i jasne izvuči ćete dodatnih 60% angažmana od korisnika.

Činjenica je da smo u dobu SMS poruka, Twittera, kratkih reklamnih poruka, senzacionalnih objava u malim, ali izrazito privlačnim, naslovima i stoga nam je mozak naviknut na konstantnu potragu za što kraćim ali  smislenim porukama. Poanta priče je, budite pametniji i provedite malo više vremena pri osmišljavanju poruka.

 

Za Facebook PETAK je najbolji dan za reklamiranje.

Možda je to tako jer su ljudi naviknuti malo prikočiti krajem radnog tjedna pa se nagrade dužim pregledavanje svojeg i tuđih profila i stranica na Facebooku, ili je možda nekakav posve drugačiji razlog, ali, kako bilo da bilo, istraživanja, koja su jako dobro dokumentirana, pokazuju da korisnici vole Facebook najviše u petak, i to popodne, od bilo kojeg drugog vremena ili dana u tjednu.

 

Veliki postotak od 93% angažmana je na slikama.

Fotke su zakon i sudeći po statistikama 53% više lajkova imaju objave sa slikom, a zabilježen je i porast od 104% više komentara i osamdesetčetiri postotni porast u klikovima na linkove ( Click Through Rate – CTR )! Zašto svi ovi postoci, pa zato da posvetite više vremena na izradi fotografija za svoje objave na Fejsu i probajte ih personalizirati, izraditi u velikoj rezoluciji, osmisliti nekakve smislene info grafike, jer izgleda da ljudi to jako jako vole.

 

77% B2C ( Business to Customer ) poslovanja svoje korisnike dobiva preko Facebooka.

Oglašavanje na Facebooku postaje neizbježan sastojak uspijeha u poslovanju bilo koje tvrtke, poslovanja ili usluge.

 

I na kraju, 42% vlasnika veli da je Facebook oglašavanje neophodno za njihovo poslovanje.

Dakle, ako ste vlasnik i želite povećati prihode u svojem poslovnanju, a raspolažete podatkom da 42% vlasnika, koji se oglašavaju na Facebooku, veli da im je Facebook promijenio bilancu, vrijeme je da dobro razmislite u kakvo oglašavanje želite ulagati svoj novac.

 

Zaključak:

 

Dobro osmišljene, ciljane Facebook kampanje vam mogu dovesti hrpu novih sljedbenika, fanova ( kupaca ), ali i potaknuti već postojeće da zagrizu jednu od vaših ponuda. Ako ćete primijeniti ovih 10 savjeta za povećanje prometa na Facebooku garantirano ćete osjetiti pozitivne rezultate u svojem poslovanj.

Želite li da Vam se izradi Facebook stranica kako biste bolje promovirali svoj posao, proizvod ili uslugu svakako me kontaktirajte, pa makar samo i za besplatni savjet “:)”, biti će mi zadovoljstvo ako ću Vam moći pomoći.

Ako pak već posjedujete Facebook page i samo želite povećati broj lajkova a nemate dovoljno vremena posvetiti se redovitom objavljivanj novih članaka, fotografija, zanimljivosti vezanih uz vaše poslovanje vrijeme je da potražite pomoć u automatiziranom online servisu po imenu FPTraffic. FPTraffic će vam olakšati pronalaženje, izradu rasporeda i objavu sadržaja na vašim Facebook stranicama.

Imate li kakvih dodatnih pitanja u svezi 10 savjeta za povećanje prometa na Facebooku slobodno koristite opciju komentiranja na dnu stranice ( možete primijetiti da koristim jedno od pravila i prilikom objave članaka na web stranici –  Stopostotno ( 100%+ ) povećanje u komentarima dobiti ćete ako postavite pitanje na dnu a ne na sredini objava )

 

Unajmite me

 

Postanite član!

Neprocijenjive informacije nadohvat ruke

Pretplatite se na naš "Newslewtter" i primajte kvalitetne i neprocjenjivo vrijedne informacije vezane uz izradu web stranica direktno u vaš sandučić.

Uspješno ste se upisali na listu!

Share This