Search Engine Optimization ili skraćeno SEO je optimizacija vaših web stranica i sadržaja koji se na njima nalaze za tražilice ( Google, Yahooo, Bing ). Ovo je izrazito štura definicija i ako želite saznati nešto više o SEO-u te što sve od njega možete očekivati, možda je najbolje da prvo pročitate članak : “Što je to SEO?“. Dobro bi bilo saznati i što se sve od vas očekuje, na što treba obratiti pažnju i kakvu pripremu je potrebno odraditi prije on site optimizacije, pa bacite oko i na članak: “SEO i komunikacija s Google robotom“. Dakle, ako ste pročitali članke koje sam vam preporučio, sad znate da se optimizacija za tražilice odvija na dva polja:
- u nevidljivom djelu stranica – u samome kodu od kojeg je stranica satkana
- u vidljivom ( čitljivom ) djelu stranica – dio koji je vidljiv i posjetiteljima, a ne samo pretraživačkim mašinama ( roboti )
U ovome članku isključivo ću se posvetiti uputstvima za podešavanje dodatka za SEO u WordPress-u. Uputstva u ovome članku namijenjena su početnicima i biti će strukturirana po točkama s detaljno opisanim objašnjenjima popraćena sa slikama, no i oni nešto stariji, iskusniji korisnici moći će naputke koristiti kao podsjetnik za osnovne i neophodne korake u podešavanju WordPress SEO by Yoast dodatka.
U ovome vodiču “kako podesiti WordPress SEO by YOAST” predložiti ću vam postavke koje su primjer dobre prakse te pokoje objašnjenje i postavku koja je proizašla iz osobnog iskustva. Ipak, očigledno je da nisu potrebe svih korisnika identične i s toga nije nužno da će sve postavke koje ću vam preporučiti u ovome članku biti podobne na vašem primjeru, štetiti vam sigurno neće, ali znajte da u ovoj branši ne postoje univerzalne postavke i uvijek ćete nailaziti na oprečna mišljenja i prepirke oko toga što bi bilo bolje i korisnije. Neke od dijelova namjerno sam preskočio jer su neka od podrazumijevajućih podešenja u postavkama sasvim dovoljna. Pa krenimo tako redom i saznajmo kao podesiti WordPress SEO by Yoast.
Korak prvi – instalacija dodatka
Na vašoj kontrolnoj ploči u WordPress administraciji pod Dodacima kliknite na opciju Dodaj novi i otvoriti će vam se opcija za instalaciju i dodavanje novih dodataka.
U polje za pretragu, kao što je to prikazano na slici ispod, potrebno je upisati ime dodatka koji želite pronaći, a zatim i instalirati. U našem primjeru to će biti WordPress SEO by Yoast.
Nakon što ste unijeli ključnu riječ tj. ime željenog dodatka u rješenjima pretrage dobiti ćete rezultate i ako ste utipkali točno kao što sam napisao, traženi dodatak pronaći ćete na prvome mjestu ( donja slika ).
Da biste instalirali dodatak kliknite na gumbić Instaliraj sada. U mojem slučaju dodatak je već instaliran i stoga gumbić glasi Instalirano. Instalacija samog dodatka traje izrazito kratko a o uspješnost instalacije biti ćete informirani kroz jednostavnu formu poput ove na slici ispod:
Drugi korak – aktiviranje dodatka prije podešavanja
Svaki svježe instalirani dodatak da bi radio potrebno je aktivirati. Da biste aktivirali dodatak ponovno je potrebno posjetiti link Dodaci WordPress administracije, no ovaj put morate kliknuti na link Instalirani dodaci.
Otvoriti će vam se nova stranica gdje ćete vidjeti sve instalirane dodatke. Među njima bi se trebao nalaziti i WordPress SEO by Yoast, koji smo maloprije instalirali. Ispod imena svakog dodatka postoje dodatne opcije, a u našem slučaju su to : Aktiviraj, Uredi i Obriši. Klikom na Aktiviraj link omogućuje se rad dodataka. Link Uredi voditi će vas u editor kojim možete uređivati sistemske datoteks dodatka a Obriši link, kao što i sama riječ sugerira, omogućiti će vamv odstranjivanje dodatka.
Dokaz da je dodatak uspješno aktiviran biti će pojava dodatnih opcija koje su različite od onih prije uključivanja dodatka, a to će u slučaju WordPress SEO by Yoast dodatka biti linkovi: Često pitanja, Plaćena podrška, Postavke, Deaktiviraj i Uredi.
Korak treći – podešavanje postavki WordPress SEO by Yoast
Glavna traka WordPress sučelja dobila je nakon aktivacije dodatka novu stavku pod nazivom SEO. Ako povučete kursor miša iznad naziva otvoriti će se nova kartica s opcijama ( slika lijevo ).
Sve opcije koje vidite su tu da vam pomognu uz što manje muke i veliku organiziranost optimizirate svoju web stranicu. Svaka stavka sadrži unaprijed predviđene i pregledno uređene postavke.
Upravo vam te stavke i njihove postavke omogućavaju da vas tražilice prepoznaju i uspješno uvrste u svoje rezultate pretraga.
Krenimo stoga redom u koracima s upoznavanjem stavki, njihovih opcija te mogućnosti i načina na koje ćete svoje web stranice optimizirati što je bolje moguće za pretraživače kako biste se što bolje pozicionirali.
Korak prvi – kontrolna ploča
Pod linkom Općenito nalaze se opće postavke Yoast WordPress SEO dodatka sa slijedećim opcijama/tabovima za podešavanje:
Općenito:
- Praćenje: opciju koristite po želji. Služi programerima koji razvijaju ovaj dodatak kako bi bolje razumjeli probleme i poteškoće koje se pojavljuju prilikom korištenja dodatka. Svi vaši podaci su sigurni, no ako ne želite da netko prati vašu statistiku možete ga isključiti.
- Introduction Tour: koristite za pokretanje brzog obilaska kroz dodatak gdje ćete saznati korisne informacije o korištenju inog.
- Restore Default Settings: ovaj gumb možete koristiti kad budete imali potrebu sve postavke vratiti u prvobitna stanja. Dakle, jako vruć gumb!
Your info:
- Website name: ovdje možete postaviti željeno ime svoje web stranice pa čak nadodati i alternativnu soluciju koja će se prikazivati u rezultatima pretraživanja.
- Company or person: ovdje odabirete da li će stranica biti osobna ili će glasiti na ime tvrtke i sukladno popunite podatke. Ovaj podatak prikazuje se u metedata podacima na vašoj stranici, a pojavljuje se u Googl-ovom tzv. Knowledge Graph-u čija svrha je poboljšati rezultate pretraživanja uz pomoć semantičkih informacija prikupljenih iz bezbrojnih izvora na webu.
Webmaster alati:
Prvo konkretno podešavanje! Ovdje unosite kodove za verifikaciju različitih webmaster alata kao što su:
Svaka od ovih stavki je link koji vodi na pripadajuće Webmaster alate i polje uza unošenje koda/identifikacija za spajanje. Također na svakom linku imate objašnjenja kako napraviti verifikaciju i dobiti kod koji ćete zatim unijeti u odgovarajuće polje.
Postoji više načina kako verificirati web stranice s određenim Webmaster alatima. Većina naprednijih korisnika ovaj dio odrađuje kroz kod. Ako ste svoju stranicu verificirali na neki od tih drugih ponuđenih načina a koje možete pronaći na stranicama potonjih Webmaster alata, slobodno preskočite ovaj dio i kliknite na gumb Snimi promjene.
Sigurnost:
Ako stavite kvačicu na ovu opciju vaši autori i urednici neće biti u mogućnosti raditi redirekcije ili dodavati “noindx” ( pravilo za robote da ne prate link, sadržaj…) na postove. Uključiti ili isključiti ovisi o tome koliko vjerujete svojim autorima i urednicima.
Korak drugi – Naslovi & meta podaci
Nakon podešavanja osnovnih/općenitih postavki možete krenuti na link Naslovi & meta podaci. Ovdje postoji šest tabova/kartica i to:
Općenito:
- Forsiraj prepisivanje naslova: WordPress ima automatizirano prepoznavanje kad je potrebno izvršiti nasilno ispravljanje naslova ( titlova ) i stoga vam preporučam da ovaj radio gumb ostavite neoznačenim. S vremenom kad se bolje upoznate s opcijama i mogućnostima “rewrite rules” ( mogućnost Apache-a da preoblikuje i preimenuje izgled linkova/naslova ) možda ćete i htjeti uključiti ovu opciju. Neke od WordPress tema imaju svoj vlastiti dio koda koji se miješa u standardni način ispisivanja naslova ( pogledajte sliku ispod s primjerom Twenty Eleven teme ) što može dovesti do dvostrukog ponavljanja naslova. Ako vam se to desi prvo probajte uključiti opciju Forsiraj prepisivanje naslova, no puno bolje rješenje bilo bi pronaći u dokumentu header.php, koji se nalazi u direktoriju teme, dio koda koji se nalazi u <head> tagu između title tagova i zamijeniti ga s:
<title><?php wp_title(''); ?></title>
- Title Separator: ovdje odaberite simbol prema želji kojim ćete odvajati ime naslova i naziva vaše web stranice. U ponudi su:
Početna stranica:
Ovdje možete poslagivati predloške za naslovnu stranicu i njene mata podatke.
- Predložak naslova: ovo je predložak koji će se vidjeti u naslovnoj traci vašeg internet preglednika. Defailt-ne postavke su ime stranice( sitename ),stranica ( page ), separator ( sep ), opis stranice ( sitedesc ). Ako nemate ništa protiv može tako i ostati, no ja sam se, kao što se vidi iz gore priložene slike, malo poigrao i optimizirao prema svojim potrebama.
- Predložak meta opisa: Ovaj opis nipošto nemojte brkati sa kratkim opisom stranice ( sitedesc ) koji stoji u Predlošku naslova i ispod glavnog naslova stranice. Ovaj opis se pojavljuje u Google-u i drugim rezultatima tražilica i opisuje vašu stranicu, njezinu svrhu i cilj.
Nekad je ovdje postojala i opcija predloška ključnih riječi (Meta keywords template), no nakon što je Google najavio da u svome novome alogaritmu više ne koristi navođenje ključnih riječi kao jedan od uvjeta boljeg pozicioniranje YOAST je iz svojeg dodatka izbacio tu opciju. Ostale tražilice poput Binga, Yahooo-a i mnogih drugih i dalje koriste ključne riječi ali s obzirom da ih koristi mali broj ljudi ulaganje truda u traženje i dodavanje ključnih riječi gubitak je vremena.
Ako ste popunili sva polja i zadovoljni ste svojim unosom postavke spremite klikom na Snimi promjene.
Tipovi postova:
Sva polja možete ostaviti kako ste ih zatekli i nećete pogriješiti. Mogli biste napisati nekakav univerzalni predložak meta opisa koji će se pojavljivati na objavama, stranicama i medijskim zapisima u slučaju da neki od autora zaboravi optimizirati članak ili stranicu, no pošto vam Yoast WordPress SEO daje mogućnost pojedinačnog podešavanja svakog članka, stranice ili medijskoga zapisa i pošto ste svjesni korisnosti i prednosti SEO-a sigurno ćete se potruditi da svaki dio vaše stranice bude SEO-iziran u skladu s pravilima.
Taxonomije:
Ovdje također možete ostaviti dafaultne postavke ili slijediti pravilo iz taba Tipova postova. Preporuka je da u slučaju ako preferirate korištenje kategorija čekirate kod Oznaka “noindex, follow” opciju ili suprotno u slučaju da koristite kategorije. Nije mudro koristiti iste fraze/ ključne riječi kod oznaka i kategorija.
Arhiva:
Ostavite zateknute postavke ili slijedite gore navedeno pravilo iz tabova Taxonomije i Tipova postova. Jedino bi bilo dobro odabrati da se arhiva autora i po datumima ne indeksiraju jer nisu toliko bitan dio stranice a uz to izbjeći ćete nepotrebno dupliciranje sadržaja koji Google ne voli.
Drugi:
Ovdje je važno da uključite Noindex subpages of archives kako biste spriječili Google da indeksira već ionako indeksirane stranice. Što se tiče ostalih postavki ne morate ih uključivati jer ključne riječi ( keywords tag ) su izgubile na važnosti kod tražilica, a ako vaše stranice nisu upisane u DMOZ/Yahoo kataloge ( directory listings ) ne morate brinuti ni o toj opciji.
Korak treći – Društvene
Smatram da ovaj dio ne treba previše objašnjavati. Jednostavno popunite sve kartice odgovarajućim podacima za pripadajuću društvenu mrežu. Do podataka će moći doći jedino ako ste administrator tih društvenih mreža. Nemojte zaboraviti čekirati polje Dodaj Open Graph meta podatke za sve ponuđene društvene mreže.
Korak četvrti – XML mape stranica
Ako ne koristite neki drugi dodatak za izradu mape stranice tada vam savjetujem da uključite ovu opciju.
Općenito:
Kako biste uključili ovu opciju samo označite kučicu ispred – Označite ovu kućicu kako biste uključili funkcionalnost XML mape stranica. Zadane postavke su sasvim u redu. Klikom na XML Sitemap u novom prozoru otvoriti će se URL poveznica i mapa vaše web stranice.
Korisnička mapa stranica:
Ovu opciju uključite ako ste jedini autor na web stranici, a ako niste isključite i označite koje korisničke uloge želite uključiti u mapu stranice ( pogledajte sliku ispod ).
Post Types:
Iz mape stranice možete isključiti pojedine sadržaje, ali nipošto nemojte to uraditi s objavama ( postovima ) ili stranicama, jer one sadrže najbitnije detalje neophodne za dobar SEO. Međutim Attachment i Affiliate Links možete izostaviti ( u vašem slučaju moglo bi biti više post type-ova ). Dakle, ovdje odabirete što želite isključiti iz vaše sitemap-e, a uglavnom će to biti stvari koje smatrate da ne doprinose poboljšanju sadržaja, stvari koje jednostavno ne želite indeksirati.
Taxonomies:
Ako ostavite zateknuto stanje nećete pogriješiti. Prema mom iskustvu ovdje vrijedi pravilo manje je bolje i stoga redovito isključujem sve osim kategorija i oznaka ( Tags ).
Svaki put kad generirate neki novi sadržaj mapa stranice će se automatski ažurirati i obavijestiti tražilice o novom sadržaju na vašoj web lokaciji. Ovaj način podnošenja sitemap-e rezultira bržim indeksiranjem od strane tražilica, a u vašem Webmaster tools računu biti čete obaviješteni o eventualnim errorima.
Korak peti – Napredno
Kartica Napredno ima tri stavke – Breadcrumbs, Permalinkovi i RSS
Breadcrumbs:
“Breadcrumbs” je koristan dio navigacijskog sustava koji pokazuje trenutnu lokaciju na web stranici. Također, “breadcrumbs” pomaže posjetitelju kretanje prema “višim” razinama unutar hijerarhije web stranice od trenutne pa sve do naslovne ili homepage stranice.
Što se tiče djela s taxonomy-om odaberite strukturu koja je jača; kategorije ili oznake.
Da biste postavili breadcrumbs morate dodati slijedeći php kod u vašu temu ( preporučam korištenje tzv. “chiled tema” )
<?php if ( function_exists('yoast_breadcrumb') ) { yoast_breadcrumb('<p id="breadcrumbs">','</p>'); } ?>
Kopirajte gornji kod i dodajte ga u temin predložak. U mojem slučaju kod teme koja se nalazi na ovoj web stranici morao sam editirati loop-single.php i poslije div-a s klasom single_content ovako:
<div class=”single_content”>
<?php if ( function_exists(‘yoast_breadcrumb’) ) { yoast_breadcrumb(‘<p id=”breadcrumbs”>’,'</p>’); } ?>
Rezultat pothvata je pojavljivanje breadcrumbs-a iznad članka:
Kod za breadcrumbs-e možete postaviti u bilo koji od predložaka teme i na bilo koje mjesto želite. Također ovaj dio koda možete zalijepiti i u druge dijelove WordPress predložaka, a da biste ih stilizirali koristite CSS stil ID “breadcrumbs”. Ako vam se breadcrumbs-i ne pojavljuju velika vjerojatnost je da ste kod zalijepili u krivi predložak teme koju koristite pa pokušavajte dok ne pronađete odgovarajući predložak i/ili mjesto.
Permalinkovi:
Preddefinirane postavke su sasvim ok i ako ovdje ništa ne dirate nećete puno pogriješiti. No, korisno je uključiti opciju “Redirect attachment URL’s to parent post URL“. Ovdje još volim koristiti opciju “Remove stop words from slugs“.
Također možete maknuti neke od podataka iz <hedad> sekcije. Na ovoj web stranici ne koristim RSD Links, WLW Manifest Links i Shortlink for posts opcije pa sam ih stoga i onemogućio. RSD Links se koriste za spajanje s 3rd party servisima koji koriste xml-rpc za objave na daljinu dok WLW Manifest Links ne smijete isključiti ako koristite Windows Live Writer. Shortlink for posts je opcija WordPress-a gdje sustav skraćuje veličinu linkova objava i ako omogućite ili onemogućite ovu opciju ništa strašno se neće dogoditi jedino što će u slučaju onemogućavanja kod u vašem <head> prostoru biti kompaktniji.
Stvarna permalink struktura URL-ova podešava se u Nadzorna ploča > Postavke > Stalne veze i morati ćete je postaviti, kao što to i sam WordPress SEO by YOAST predlaže ( vidljivo u donjoj slici ), na defaultnu strukturua korištenja imena objave (/%postname%/).
RSS:
RSS opcije koristite za dodavanje dodatnog sadržaja na vaš RSS feed koji linka natrag na vaše stranice a koristi se za dodavanje vlasništva vašem sadržaju koji je objavljen bez vašeg saznanja tzv. scraping tehnikom kojom se koriste neki od blogera pa kroz vaš RSS feed objavljuju članke na svojim bogovima.
Djelovi WordPress SEO by Yoast koje ću za sad preskočiti
Podešavanja, točnije mogućnosti, koje se nalaze pod karticom Tools nisu bitne za SEO već su opremljene nekim dodatnim alatima poput:
- Bulk Editor – brzi uređivač SEO stavki koji vam neće trebati akouredno optimizirate svaki članak.
- Import & Export – opcije za uvoz ili izvoz podešavanja koje donosimo sa drugih sličnih dodataka.
O zadnjem tabu Extensions dovoljno je reći da ovdje možete kupiti dodatne premium SEO ekstenzije.
WordPress SEO by Yoast – Uređivanje tekstova i stranica
Pretpostavljam da ste napisali barem jedan tekst ili izradili barem jednu stranicu s WordPress-om jer u ovim daljnjim redovima pričati ću vam o zadnjem koraku a to je optimizacija sadržaja uz pomoć WordPress SEO dodatka. Kako biste dodali novu stranicu ili post potrebno je na kontrolnoj ploči u slučaju da želite objaviti novi članak odabrati Objave > Dodaj novu, a za stranicu Stranice > Dodaj novu.
U oba slučaja otvoriti će vam se uređivač teksta koji se u proteklih par godina i nije puno mijenjao a uz instalaciju i aktivaciju WordPress SEO dodatka odmah ispod moći ćete pronaći YOAST-ov dio za optimizaciju sadržaja i izgleda ovako:
Dakle, dobili ste gotovu formu koju morate popuniti za svaki članak ili stranicu. Možda vam se sve ovo sad čini teško i nerazumljivo ali vjerujte mi da će vam se svaka minuta koju uložite u optimizaciju tekstova dvostruko vratiti.
YOAST na djelu
Napisali ste članak i unjeli naslov, tekst, slike, možda i neki video i sad prije no što objavite članak izdvojite još 5 minuta i odradite optimizaciju za tražilice. YOAST-ov SEO uređivač sadrži četiri kartice i to:
- General
- Page Analysis
- Advanced
- Social
Svaka od tih kartica pomoći će vam da što bolje pripremite i optimizirate tekst uvjetima koje od vas traže tražilice. Optimizacija članak za tražilice je nužna jer bez dobroga SEO-a put do vaših tekstova i web stranice kroz tražilice biti će gotovo nemoguć.
Postoje mišljenja da Google sve manje voli savršeno postavljene stranice. Čak i ako imate dobre namjere uz prejterivanje u optimizaciji možete doći do stanja koje se zove Black Hat SEO, a da toga niste ni svjesni.
General:
U prvoj kartici pod nazivom General za optimizaciju teksta moći ćete koristiti:
- Snippet Preview – Ovdje možete vidjeti članak onako kako će izgledati u Google pretrazi. Ovaj dio služi za pregled onoga što sami pišete i tu ništa direktno ne prepravljate.
- Focus Keyword – Ključna riječ vašeg teksta. Upišite riječ( ili slogan ) koji opisuje vaš tekst. Ključna riječ mora biti sadržana u svim ostalim poljima koje vidite ispod.
- SEO Title – Dio koji se automatski povlači iz naslova koji ste vi odredili. Mora sadržavati ključnu riječ ( Focus Keyword )
- Meta Description – Opis članka koji će se vidjeti u Google pretrazi. Također mora da sadrži ključnu riječ ( Focus Keyword )
Vodite računa da vam je ključna riječ pronađena u:
- Article Heading ( u naslovu teksta )
- Page Title ( u naslovu stranice, što se povlači automatski ako ga imate u naslovu teksta )
- Page URL ( u URL-u stanice ili članka )
- Content ( u samom sadržaju teksta )
- Meta description ( u metaopisu )
Ukoliko ključna riječ nije pronađena bit ćete obaviješteni da imate propust. Pravila su u principu jednostavna i ako pišete o Zaradi na internetu, to ćete morati imati u naslovu teksta, što znači da ćete automatski imati iste riječi i u URL-u stranice. Iste riječi navesti ćete i u tekstu, iste dodajete u polje Meta description u SEO uređivaču i sa karticom General ste završili. Na slici iznad možete vidjeti kako izgleda dobro popunjena prva kartica.
Page Analysis:
Ova kartica pokazati će vam objašnjenja vezana na korake koje ste poduzeli u kartici General i dati vam naputke kako biste poboljšali SEO. Pravilo je jednostavno, zeleno je dobro a crveno nije. Postoje i nijanse između i kao što sam već napomenuo u gornjem djelu nije potrebno težiti savršenstvu.
Advanced:
Kartica Advanced ima čitav niz moćnih opcija – zadane su savršene. Ako imate potrebu postavljati redirekcije, canonicals, noindex ili nofollow za određeni sadržaj ovo je mjesto za to.
Social:
U ovoj kartici možete prepisati zadane naslove, i opise, i slike iz vašeg sadržaja koji će biti prikazani kod objava na Facebook i Twitter profile. Postavke zadane u ovoj kartici nadjačati će naslov stranice, meta opis i popratnu sliku “featured image“.
Ukoliko imate automatsko dijeljenje preko servisa koji to rade umjesto vas, obavezno unesite opise i sliku prije objave članka jer će u suprotnom biti odabrani nasumično što ponekad ispadne malo šturo.
Podesili ste sve kartice i u General i Page Analysis imate puno više zelenih svjetlala od crvenih i popunili ste opise sa slikom za društvene mreže vrijeme je za objavu članka ili stranice.
Zaključak
Ovaj dodatak trebao bi biti među prvima koje ćete instalirati na svaku novu instalaciju WordPress-a. Autor ovog dodatka stvarno zna što radi i vjerujem da je trenutno najbolje moguće rješenje što se tiče SEO-a na WordPress platformi. Dodatak dolazi s jako puno preddefiniranih postavki koje su u skladu s Google-ovom praksom i stoga preporučam da redovito nadograđujete ovaj dodataka jer ćete na taj način biti uvijek usklađeni s trendom i pravilima SEO-a koje Google, zbog svoje moći, diktira.
Ovaj dodatak na mudar način priprema vašu stranicu za potpunu optimizaciju u svim tražilicama, što ne znači da ćete instalacijom dodatka i ubacivanjem starih fraza za ključne riječi automatski biti pozicionirani na prvom mjesto u Google-u, već će vam dati čvrste temelje na kojima trebate graditi i razvijati kvalitetan i bogat sadržaj.
SEO optimizacija sadržaja uopće nije jednostavan i lak posao i nimalo jeftina investicija, no svakako je nešto što morate odraditi. Zbog toga vam preporučam da pri izradi web stranica koristite WordPress i YOAST-ov SEO dodatak kako biste si olakšali posao. Ovaj članak pak iskoristite kao početak ulaska u svijet SEO-a i svakako se potrudite pratiti trendove i promjene u SEO-u da bi sačuvali ili poboljšali svoja pozicioniranja u tražilicama.
- 30 web stranica od kojih ćete postati pametniji - 23/12/2015
- WordPress teme – Najbolje single flagship teme - 11/12/2015
- Novih 6 cool značajki u WordPressu 4.4 - 02/12/2015
Hvala ti na ovom dugačkom ali korisnom postu! Podesio sam i posle nedelju dana sam prvi na google. HVALA!